Verlegen

Verlegen
Nog niet goed wetend
Wordt het licht wat sterker
Achter de wolken droomt de zon
Hoopvol in haar gemijmer
Is ze sterk genoeg
Kan ze stralend haar glimlach schenken
Of kan zwaar beladen het niet meer aan
En ontsnappen regendruppels als uitlaatklep

Micheline Cuypers

9 gedachten over “Verlegen

  1. Dat het maar wat zekerder werd hè.. dat die tranen niet meer nodig waren..! 😉

    Heb afgelopen zaterdag aan je gedacht Micheline.. was onverwachts in Tongeren!

    Like

    1. Zie mijn antwoord bij Sjoerd.
      Dat vind ik jammer dat we elkaar niet ontmoet hebben je hebt mijn mail adres
      Merk dat bij mijn reactie nog Merel staat maar hoe moet ik dat veranderen
      Micheline

      Like

      1. Ik begreep dat wel hoor.. je schreef ook regendruppels.. ik maakte daar zelf tranen van.

        Ja, maar ik wist niet dat we erheen zouden gaan hoor.. we beslisten dat pas in de auto op weg naar de Ardennen, dat we eerst even een stopje in Tongeren zouden houden. En ik heb geen mail op m’n telefoon.

        Ik heb die naam zelf ook nog maar pas kunnen veranderen.. en weet eigenlijk niet meer hoe dat precies ging.. sorry. Ik zal nog es zoeken.

        Like

Plaats een reactie