Jurkjes

ze zitten gezellig naast elkaar
jurkjes in alle kleuren
keuvelend hoe mooi het toch kan zijn
het is de zomer van hun leven
met al die warme dagen
worden ze gedragen als een tweede huid
ver weg uit die donkere muffe kast
 
          © Merel

21 gedachten over “Jurkjes

  1. Goede morgen Merel, vandaag mag er weer een luchtig jurkje uit de kast, het gaat een warme dag worden.
    Ik wens je een fijne zaterdag toe.

    Like

  2. Prachtig! Ik wou dat ik slechts een fractie van jouw poëtisch kunnen had Mereltje… Maar tja, ik ben een vrouw van het beeld en minder van het woord, je kan niet alles hebben. Gelukkig heb ik wel je blog boordevol gedichten waar ik dan weer van kan genieten!
    OT: bedankt voor je lief en meevoelend antwoord bij mij, je bent een schatje!

    Like

  3. Kan me eigenlijk niet meer heugen wanneer ik voor het laatst een jurkje droeg.. ik denk in onze verkeringstijd, da’s euhmm al 34 jaar geleden! 😉
    Maar het zijn toch ook meer de leuke mooie jónge meisjes in jurkjes die men in de zomer graag ziet lijkt me hehe.
    Groetjesss!

    Like

  4. Heerlijk dat de rokjes en jurkjes kunnen zonnen en uitwaaien
    voor ze het weten is het weer nat en koud
    en ook al niet stout, toch in het benauwd. Hans

    Like

Reacties zijn gesloten.