Terugkomen

sinds vannacht weer terug thuis na een heerlijk weekje Turkije

 

terugkomen

is de laatste voetstap achterlaten

in de sporen van mijn strand verzen

ik kijk nog even om 

zwaai een het was mooi

en in de stilte van de honger naar een nieuwe dag

voel ik hoe de zon mijn huid bevrucht 

met warmte prikkels die mijn zinnen strelen

 

                   ©  Merel

 

25 gedachten over “Terugkomen

  1. Goede morgen , net terug en gelijk weer mooie verzen tikken.
    Lekker uitgerust weer thuis Merel? Ik ben gister even op en neer naar De Bilt geweest en nu vandaag de boodschappen halen, ik wens je een fijne vrijdag toe.

    Like

  2. ik hoop dat je de warmte van turkije hebt meegebracht, want hier was het de laatste dagen maar koud 😉
    je warme vers maakt al veel goed

    Like

  3. Ooo, je was dus in Turkije, een heel mooi land maar ik hoop dat je het oorlogsgebeuren daar niet van dichtbij hebt meegemaakt!

    Like

  4. Turkije zijn wij nooit geweest. Het is veel te warm daar. Het is mooie land. Je hebt goed weekje gehad zo te zien. Wat heb je mooi geschreven.
    Fijn weekend.

    Like

  5. dank je wel dat je het zonnetje meebracht vanuit Turkije merel
    Straal steeds uit
    wat in je is
    zo zul je steeds jezelf zijn
    Vandaag is mijn webblogje 4 jaar dankzij jullie
    Dank u wel dat jullie zo talrijk mijn
    crea’s komen bewonderen en een krabbel achterlaten.
    Ik hoop dit nog lang te kunnen doen.
    Dit bloemetje is voor jullie als dank.
    Dolfijntje

    Like

  6. Goede morgen Merel, wat Turkije betreft, wij zijn daar in de jaren tachtig/negentig van de vorige eeuw (wat klinkt dat lang geleden) zeven keer geweest. Vanaf Izmir tot aan het Taurusgebergte. Toen was het nog tamelijk authentiek, maar de laatste maal begon het een soort costa te worden, toen zijn we er niet meer heen gegaan. Destijds heel leuke dingen meegemaakt, hartelijke mensen, mooi land en nog geen Erdogan of oorlogstoestanden. Nu zou ik die richting helemaal niet meer op willen.

    Like

  7. Fijn dat je weer heelhuids thuis bent! Heerlijk om er samen even tussenuit te zijn. Ik ben nog nooit in Turkije geweest maar het lijkt me een heel gastvrij land. Doe het morgen in de zon maar even dunnetjes over 😉
    Liefs Kakel

    Like

  8. Het zand tussen de tenen is ondertussen wel verdwenen,
    Maar de goede herinneringen zullen nog wel blijven,
    Het verlangen om terug te gaan nog even schuren. Hans

    Like

  9. Goede morgen Merel, ik wens je een heel prettige zondag toe, het weer zouin ieder geval lekker zomers zijn dus nog even nagenieten.

    Like

Reacties zijn gesloten.