Hoe je

hoe je naar me kijkt
hoe mijn blik je verwarmt
hoe we fluisterlief
de nacht beminnen
onder het dekentje
van de bloemlezing
van onze liefde
 
      © Merel

32 gedachten over “Hoe je

  1. Goede morgen Merel, dat moet een heerlijk warm dekentje zijn, om onder te beminnen.
    Ik wens je en fijne maandag toe.

    Like

  2. Dat heb je weer mooi geschreven Merel, bedankt voor je bezoek, ik wens je een fijne maandag toe. Beste groeten van Luc xxx

    Like

  3. liefdevol gedichtje is dit
    Het mooiste in de vriendschap is niet de uitgestoken hand,
    de vriendelijke glimlach, het menselijk contact
    maar het warme gevoel
    dat iemand in je gelooft en je vertrouwen schenkt.
    Dank je wel voor jullie mooie reacties op mijn foto’s ter gelegenheid van mijn verjaardag
    Een prettige en gezellige maandagavond,maak er het beste van,
    en geniet bij alles wat je doet.
    met lieve groetjes van dolfijntje

    Like

Reacties zijn gesloten.