30 gedachten over “Ik noem het

  1. Goede morgen Merel, ik hou ook zo van de zee en heb het geluk dat ik er dichtbij woon, in de zomer heerlijk zwemmen in het zoute water. In de winter er langs wandelen als het stran groot en leeg is, heerlijk, ik zou niet in de bossen kunnen wonen, al zijn die prachtig om vakantie te houden, ik voel me daar opgesloten.
    Hieronder nog een zwemdicht dat ik ooit maakte.
    Fijne donderdag gewenst.
    Zwemmen
    Je roept me met donderende stem
    Je glijdt langzaam omhoog
    Van mijn enkels naar mijn knieholten
    Ik geef me over en versmelt met jou
    Jij draagt me, ik proef je zoute smaak
    Je bent en blijft mijn passie
    Jij de eeuwige zee

    Like

  2. Het is jammer dat ik er zo ver vandaan woon, en als het mooi weer is gaat iedereen erheen en kun je over de koppen lopen.

    Like

  3. ik voel de zoute druppels van de woeste zee met je mee
    Vriendschap is een wonderlijk woord,
    misschien wel het mooist op aarde.
    Een knuffel voor iedere dag
    en om je mond een stralende lach
    wens jullie een fijne Hemelvaartdag
    en een prettig verlengd weekend
    liefs dolfijntje

    Like

  4. Op het strand onder invloed van het ruizen van de golven
    is al heel wat inspiratie opgedolven. Hans

    Like

  5. Goede morgen Merel, hier weer een stralende dag, misschien ga ik nog even en wandeling langs de zee maken 🙂
    Fijne vrijdag gewenst.

    Like

  6. soms lacht de zee,
    soms huilt ze,
    en af en toe buldert ze,
    maar er is één zekerheid,
    ze is er altijd…
    groetjes
    ria39

    Like

  7. @Lief van je, Merel. Als je mekaar een keer zag, denk je anders aan mekaar… ‘k Was er gisteren wel, maar genoot écht, niet door de lens…
    Zondag weer Poëziene…
    Fijn weekend !
    Lie(f)s.

    Like

Reacties zijn gesloten.