Of ik

of ik het zie zitten vraag je
samen met je dansen op een strak gespannen koord
ik moet niet bang zijn
je houdt me stevig in je armen

je neuriet lieflijke klanken
we bewegen op het ritme van gelukkig zijn
ik kijk je vol vertrouwen aan
fluister heel stilletjes met jou wil ik verder gaan

             © Merel

27 gedachten over “Of ik

  1. Bewegen op het ritme van gelukkig zijn? Als ik jouw mooie gedichten lees beweeg ik altijd met je mee, ze maken me ook een beetje gelukkig!

    Like

  2. dansen op een strak koord,mooier kan de liefde toch niet zijn
    Mijn hart kan je niet krijgen,
    dat heb ik zelf in gebruik.
    Je mag er vrij in wonen,
    maar doe mij trouwe hartje geen pijn
    het zal altijd voor jou een schuilplaats zijn.
    een fijne zondag en een fijne start van alweer een nieuwe week wens ik jou,
    liefs en een dikke knuffel dolfijntje

    Like

  3. als je in zulke sterke armen mag dansen mag de koord zo dun zijn als rag ..
    want zweven ga je toch, eh? :-))

    Like

  4. Dag Merel, dat heb je weer mooi geschreven, dat is echte liefde. Ik wens je een fijne dag toe. Beste groeten van Luc.

    Like

  5. Als je dát voor elkaar voelt, heb je niet eens een koord nódig om te kunnen dansen.. de ijle lucht volstaat! :-)))
    Groetjesss!

    Like

Reacties zijn gesloten.