eerste september dagen

in deze eerste september dagen
knelt je dood zijn nog steeds verstikkend in mijn keel

nu het ritme van seizoenen alsof sterven niet bestaat
stilaan mistsluiers in de ochtend weeft

alles lijkt zich te herhalen
alleen jij jij bent niet meer

        © Merel

23 gedachten over “eerste september dagen

  1. Wat kun je hier nou op zeggen lieverd..
    Het zijn herinneringen die het levend houden.
    Love As Always
    Di Mario

    Like

  2. Bedankt voor jou bezoekje op mijn blog. Ik kom hier voor het eerst maar zal zeker terugkomen.
    Ik passeer bijna dagelijks langs het huis waar dat mijn moeder haar laatste jaren heeft doorgebracht. Automatisch gaat mijn hoofd richting venster waar dat zij vaak naar buiten zat te kijken. Ze is er niet meer, maar vergeten doe je zoiets niet.

    Like

  3. een knuffel is een prachtig geschenk,
    past altijd en is gemakkelijk
    om terug te geven,
    een fijne midweek
    met een dikke knuffel voor jou mereltje
    liefs dolfijntje

    Like

  4. Je raakt me steeds weer in het diepst van mijn hart lieve merel, met die mooie poëzie van jou die de dingen van het leven zo knap beschrijft…

    Like

Reacties zijn gesloten.