Daar bij die boomstronk

daar bij die boomstronk groeit een fluisterende taal
we voelen ons verbonden met elkaar
met ingehouden adem
weven we draden vervuld van tederheid

            ©   Merel

30 gedachten over “Daar bij die boomstronk

  1. sommige draden weven we niet zo eenvoudig, maar eens we ze geweven hebben
    laten ze nooooooooooooooooit meer los merel,
    xxx

    Like

  2. Dag Merel,o dit is weer zo mooi…
    Nog een fijne zaterdag en een leuk weekend.
    Groetjes.
    p.s het wil precies nog lukken!!

    Like

  3. Dat is weer héél mooi merel, die boomstronk, een fluisterende taal, verbondenheid met elkaar…..Mooi merel. Ik wens je een fijn weekend toe….Lieve grtjs. van anny

    Like

  4. zo heb ik ’t nog nooit bekeken of aangevoeld… draden weven van tederheid. Dat vind ik nu zo mooi zie…

    Like

  5. Draden vervuld van tederheid zijn onbreekbaar. Ze zullen je altijd verbinden met wie je ze geweven hebt.

    Like

  6. Hey Merelke,
    Weeral zo veel moois geschreven!
    Ik heb he boekje klaar voor jou!
    Als je even een mailtje stuurt naar mijn emailadres,
    met je gegevens, stuur ik het met plezier naar je op!
    christavanhecke@skynet.be
    groetjes
    christa

    Like

  7. Prachtig jammer dat ik geen 18 meer ben, anders zou ik het kunnen onthouden voor een moment bij volle maan op een bankje.

    Like

  8. “draden van tederheid”
    was er maar meer tederheid
    onder de mensen,
    meer genegenheid ook,
    de wereld zou er zo anders uitzien,
    veel meer geluk
    en veel minder verdriet.
    Heel mooi, Merel
    groetjes
    ria39

    Like

Reacties zijn gesloten.